Inspirational




Interieurbeurs

 
Gisteren ben ik met mijn ma mee geweest naar Brussel om haar winkeltje wat te spijzen en naar de interieurbeurs Deco oh! te gaan. Eerst gingen we eventjes langs de Trademark die vlakbij het Atomium ligt en waar het een doolhof is van winkeltjes. Ikzelf heb er ook een paar dingetjes gescoord.
 

 

Een 'vintage look' vergiet en hertenkapstokjes voor in de keuken.
 
 
En deze twee lampen. Voor het geval je het nog niet wist, ik ben een lampenmens. Sfeer creëren is mijn dada!
 
 
De beurs zelf bevindt zich op een steenworp van de Trademark. Wat me opviel was dat het vooral landelijke stijl was, niet echt mijn ding maar er waren toch een paar mooie eyecatchers.
 
Kaarsen en theelichthouders à volonté.
 


 
Dit was een heel mooie stand, hun warm kleurgebruik en gezelligheid spatte ervan af!
 
 
Veel wanddecoratie waarvan de quotes toch mijn favoriet zijn :)
 


 
Nepbloemen, véél nepbloemen en daartussen vleesetende planten en orchideeën, véél orchideeën.
 


 
Spullen om de winter gezellig en warm door te komen (die luipaardplaid!)
 

En vooral hebbedingen hé.
 




Was leuk om eens te zien maar vooral vermoeiend, amai mijn voeten!
 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...